Wróć

Piasecka&Żylewicz

P&Ż – Visual identity design – Multiversal
P&Ż – Visual identity – Logo design – Multiversal

Stworzyliśmy identyfikację wizualną firmy coachingowej Piasecka&Żylewicz. Oszlifowany diament wpleciony w dwie połówki serca reprezentuje proces doskonalenia się pod opieką mentorów. Znak funkcjonuje niezależnie oraz wraz z napisem, gdzie pełni rolę spójnika pomiędzy dwoma członami nazwy.

rok: 2014-16
zakres: branding, logo design, web, prints
autorzy: Małgorzata Ostaszewska, Przemek Ostaszewski

P&Ż – Visual identity design – MultiversalP&Ż – Visual identity – Logo design – Multiversal

Opracowana przez nas konstrukcja znaku sprawia, że doskonale nadaje się on do wszelkiego rodzaju tłoczeń i uszlachetnień. Uczyniliśmy z tego użytek projektując wizytówki, w których zastosowaliśmy tłoczenie wklęsło-wypukłe, widoczne po obu stronach wizytówki.

P&Ż – Visual identity design – Multiversal
P&Ż – Visual identity design – Multiversal
P&Ż – Visual identity – Illustrations + Motion design – Multiversal

Na podstawie logo zbudowaliśmy spójny system ikon i ilustracji a także wyprodukowaliśmy animowany spot reklamowy „The Story of Success”, ze skomponowaną przez nas ścieżką dźwiękową.

ZapiszZapisz